Probleem online aanvragen
Op dit moment is er een storing bij sommige webformulieren: als u inlogt met DigiD laden uw gegevens niet goed. U kunt dan de melding krijgen 'onbekende gebruiker' en u kunt misschien het formulier niet verder invullen. Als u toch doorgaat of verder kunt, komt uw online aanvraag misschien niet goed/compleet bij ons binnen.
We hopen het probleem zo snel mogelijk opgelost te hebben. Excuses voor de overlast.
Privacy
Uw persoonsgegevens bekijken, verwijderen, meenemen of aanpassen
Lees meer
Beveiligings- of datalek melden
Meld een datalek als u denkt dat onbevoegden uw persoonsgegevens kunnen inzien
Lees meer
Yivi: nieuwe manier van inloggen
Nijmegen doet een proef met Yivi. Yivi is een nieuwe manier om in te loggen. Met Yivi kunt u bewijzen wie u bent, zonder dat u onnodige gegevens deelt.
Lees meer
Veilig mailen met Zivver
Mails die misschien gevoelige of persoonlijke informatie bevatten, zijn beveiligd met Zivver
Lees meer